Mokymai ir konsultacijos

Mes vedame mokymus

Viena iš „Skaitmeninės etikos centro“ veiklų yra mokymai, kurių tikslas – visos visuomenės, o ypač vaikų ir jaunimo, gerovė skaitmeniniame pasaulyje.

SEC mokymuose plačiau sužinosite, kada ir kaip spręsti skaitmeninio pasaulio iššūkius ir iš suaugusiųjų, ir iš vaikų perspektyvos.

Organizacijoms skirtos paskaitos – apie įgūdžius, lemiančius asmeninį produktyvumą, apie informacinių ir komunikacinių technologijų (ICT) sektoriaus socialinę atsakomybę ir tvarumą bei vaikus auginantiems darbuotojams – apie šeimų skaitmeninę gerovę.

Paskaita tėvams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 30 min. klausimai

Kaip išGYVENTI tarp ekranų?

  • Kaip bendrauti su skaitmenine karta?
  • Ką apie jos savijautą sako pasaulio mokslininkai?
  • Kaip „įveikti“ technologijų kompanijų manipuliavimą?
  • Kaip atpažinti skaitmeninę priklausomybę?
  • Apie kokias skaitmenines grėsmes šįvakar būtina pasikalbėti su vaikais ir kaip tai padaryti?

Paskaita tėvams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 30 min. klausimai

Kaip išGYVENTI tarp ekranų?

  • Kaip bendrauti su skaitmenine karta?
  • Ką apie jos savijautą sako pasaulio mokslininkai?
  • Kaip „įveikti“ technologijų kompanijų manipuliavimą?
  • Kaip atpažinti skaitmeninę priklausomybę?
  • Apie kokias skaitmenines grėsmes šįvakar būtina pasikalbėti su vaikais ir kaip tai padaryti?

Paskaita vyresniems vaikams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimai

Skaitmeninis pasaulis: aš valdau = aš laimiu

  • Kaip išvengti technologijų industrijos manipuliavimo ir nedovanoti savo dėmesio?
  • Ką apie technologijų kompanijas sako joms skiriamos baudos?
  • Kodėl svarbu žinoti apie smegenų savybes, kurių valdyti negaliu?
  • Ką skaitmeniniame pasaulyje galiu valdyti ir kaip tai prisideda prie mano savijautos ir netgi mokslo rezultatų?
  • Kur padėčiau išmanųjį skalėje tarp cukraus ir narkotikų ir ar ši skalė – tinkama vieta jam?

Paskaita vyresniems vaikams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimai

Skaitmeninis pasaulis: aš valdau = aš laimiu

  • Kaip išvengti technologijų industrijos manipuliavimo ir nedovanoti savo dėmesio?
  • Ką apie technologijų kompanijas sako joms skiriamos baudos?
  • Kodėl svarbu žinoti apie smegenų savybes, kurių valdyti negaliu?
  • Ką skaitmeniniame pasaulyje galiu valdyti ir kaip tai prisideda prie mano savijautos ir netgi mokslo rezultatų?
  • Kur padėčiau išmanųjį skalėje tarp cukraus ir narkotikų ir ar ši skalė – tinkama vieta jam?

Paskaita jaunesniems vaikams

Trukmė – 35 min. + 20 min. žaidžiame situacijas

Kaip gauti „interneto vairuotojo“ pažymėjimą

  • Kaip nepatekti į „avarijas“ internete?
  • Kokios taisyklės gali padėti labiau džiaugtis ne tik technologijomis, bet ir laiku su šeimos nariais?
  • Kokius dažniausius klausimus, susijusius su technologijų naudojimu, kelia mano bendraamžiai?
  • Kas kelia didžiausią susirūpinimą tėvams ir kaip juos nuraminti?
  • Kai kalbame apie technologijas – ką turėčiau saugoti ne mažiau, nei saugau savo dantų šepetėlį?

Paskaita jaunesniems vaikams

Trukmė – 35 min. + 20 min. žaidžiame situacijas

Kaip gauti „interneto vairuotojo“ pažymėjimą

  • Kaip nepatekti į „avarijas“ internete?
  • Kokios taisyklės gali padėti labiau džiaugtis ne tik technologijomis, bet ir laiku su šeimos nariais?
  • Kokius dažniausius klausimus, susijusius su technologijų naudojimu, kelia mano bendraamžiai?
  • Kas kelia didžiausią susirūpinimą tėvams ir kaip juos nuraminti?
  • Kai kalbame apie technologijas – ką turėčiau saugoti ne mažiau, nei saugau savo dantų šepetėlį?

Paskaita mokytojams

Trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimams

Kaip kalbėti su tėvais ir padėti vaikams gyventi skaitmeniniame pasaulyje

  • Kuo ypatinga skaitmeninė karta ir kaip su ja bendrauti?
  • Kokie argumentai padeda bendraujant su tėvais?
  • Kokie susitarimai padės pagerinti ugdymo procesą?
  • Kokiomis asmeninėmis taisyklėmis turėčiau vadovautis, jei, tarkime, moksleiviai kviečia draugauti socialiniuose tinkluose?

Paskaita mokytojams

Trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimams

Kaip kalbėti su tėvais ir padėti vaikams gyventi skaitmeniniame pasaulyje

  • Kuo ypatinga skaitmeninė karta ir kaip su ja bendrauti?
  • Kokie argumentai padeda bendraujant su tėvais?
  • Kokie susitarimai padės pagerinti ugdymo procesą?
  • Kokiomis asmeninėmis taisyklėmis turėčiau vadovautis, jei, tarkime, moksleiviai kviečia draugauti socialiniuose tinkluose?

Naujiena

Konsultacija tėvams IT klausimais: interneto turinio filtrai, tėvų kontrolės galimybės

Įrenginiai, kuriais naudojatės, tikrai gali tarnauti jums ir saugiai tenkinti šeimos mokymosi, planavimo, pramogavimo bei kitus poreikius.

  • Nujaučiate, kad jūsų naudojami įrenginiai nėra apsaugoti?
  • Nerimaujate, kad jūsų vaikus gali pasiekti netinkama ar žalinga informacija?
  • Norėtumėte kontroliuoti internetu siūlomą turinį?
  • O gal paprasčiausiai norite sukurti automatizuotas naudojimosi internetu taisykles (pavyzdžiui, apriboti naudojimosi internetu laiką, susikurti nepageidaujamų svetainių sąrašą ir t. t.) skirtingiems įrenginiams arba jų vartotojams?

Kreipkitės dėl nuotolinės konsultacijos su mūsų IT specialistu ir pritaikykite savo įrenginius bei internetą savo poreikiams.

Užpildykite žemiau esančią formą.