Mokymai, edukacijos, konsultacijos

Mes vedame mokymus ir edukacijas

TĖVAMS ir MOKYTOJAMS, VAIKAMS ir JAUNIMUI, BENDRUOMENĖMS, VERSLUI ir ORGANIZACIJOMS.

Tema nelengva, žinome. Todėl kvieskite – MES PASIKALBĖSIME APIE EKRANŲ naudojimą su vaikais, tėvais ar ugdytojais. Skaitmeninio pasaulio iššūkius turime spręsti ir iš suaugusiųjų, ir iš vaikų perspektyvos, mokytis turime visi.

Kaip kurti sveiką santykį su technologijomis? Kaip ir kiek naudotis technologijomis, kad nepakenktume savo fizinei ir emocinei sveikatai? Kokie įgūdžiai lemia asmeninį produktyvumą, kas yra šeimos skaitmeninė gerovė? 

Kalbėkimės, diskutuokime: mes turime įdomių įžvalgų, pagrįstų moksliniais tyrimais.

 

Mes dalyvaujame KULTŪROS PASO programoje, per čia galite mus pasikviesti į savo mokyklą.

Mūsų Kultūros paso edukacijų pristatymai

 


Ir be Kultūros paso galime susitikti gyvai ar per nuotolį pagal sąrašą žemiau arba būtent Jums aktualią ekranų temą.

Susisiekime, suderinsime: info@e-etika.lt; rasa@e-etika.lt, 868698686

Paskaita tėvams

Kaip užsakyti? Paskambinkite arba parašykite mums, forma žemiau

Paskaitos trukmė – 1 val.
(+ 30 min. klausimai arba pagal pageidavimą, gali būti tęstinis temų ciklas)

Kaip išGYVENTI tarp ekranų?

  • Kaip bendrauti su skaitmenine karta?
  • Ką apie jos savijautą sako pasaulio mokslininkai?
  • Kaip „įveikti“ technologijų kompanijų manipuliavimą?
  • Kaip atpažinti skaitmeninę priklausomybę?
  • Apie kokias skaitmenines grėsmes šįvakar būtina pasikalbėti su vaikais ir kaip tai padaryti?

Paskaita tėvams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 30 min. klausimai

Kaip išGYVENTI tarp ekranų?

  • Kaip bendrauti su skaitmenine karta?
  • Ką apie jos savijautą sako pasaulio mokslininkai?
  • Kaip „įveikti“ technologijų kompanijų manipuliavimą?
  • Kaip atpažinti skaitmeninę priklausomybę?
  • Apie kokias skaitmenines grėsmes šįvakar būtina pasikalbėti su vaikais ir kaip tai padaryti?

Paskaita vyresniems vaikams

(5-11 kl.) 

Paskaitos trukmė – 1 akad. val.
(gali būti + 15 min. klausimai, diskusija arba pagal pageidavimą, pvz., dvi akademinės valandos, situacijos, praktinės užduotys ir pan.) 

Skaitmeninis pasaulis: aš valdau = aš laimiu

  • Kaip išvengti technologijų industrijos manipuliavimo ir nedovanoti savo dėmesio?
  • Ką apie technologijų kompanijas sako joms skiriamos baudos?
  • Kodėl svarbu žinoti apie smegenų savybes, kurių valdyti negaliu?
  • Ką skaitmeniniame pasaulyje galiu valdyti ir kaip tai prisideda prie mano savijautos ir netgi mokslo rezultatų?
  • Kur padėčiau išmanųjį skalėje tarp cukraus ir narkotikų ir ar ši skalė – tinkama vieta jam?

Paskaita vyresniems vaikams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimai

Skaitmeninis pasaulis: aš valdau = aš laimiu

  • Kaip išvengti technologijų industrijos manipuliavimo ir nedovanoti savo dėmesio?
  • Ką apie technologijų kompanijas sako joms skiriamos baudos?
  • Kodėl svarbu žinoti apie smegenų savybes, kurių valdyti negaliu?
  • Ką skaitmeniniame pasaulyje galiu valdyti ir kaip tai prisideda prie mano savijautos ir netgi mokslo rezultatų?
  • Kur padėčiau išmanųjį skalėje tarp cukraus ir narkotikų ir ar ši skalė – tinkama vieta jam?

Paskaita jaunesniems vaikams

(1-4 kl.) 

Trukmė – 35 min. + 20 min. žaidžiame situacijas

Kaip gauti „interneto vairuotojo“ pažymėjimą

  • Kaip nepatekti į „avarijas“ internete?
  • Kokios taisyklės gali padėti labiau džiaugtis ne tik technologijomis, bet ir laiku su šeimos nariais?
  • Kokius dažniausius klausimus, susijusius su technologijų naudojimu, kelia mano bendraamžiai?
  • Kas kelia didžiausią susirūpinimą tėvams ir kaip juos nuraminti?
  • Kai kalbame apie technologijas – ką turėčiau saugoti ne mažiau, nei saugau savo dantų šepetėlį?

Paskaita jaunesniems vaikams

Trukmė – 35 min. + 20 min. žaidžiame situacijas

Kaip gauti „interneto vairuotojo“ pažymėjimą

  • Kaip nepatekti į „avarijas“ internete?
  • Kokios taisyklės gali padėti labiau džiaugtis ne tik technologijomis, bet ir laiku su šeimos nariais?
  • Kokius dažniausius klausimus, susijusius su technologijų naudojimu, kelia mano bendraamžiai?
  • Kas kelia didžiausią susirūpinimą tėvams ir kaip juos nuraminti?
  • Kai kalbame apie technologijas – ką turėčiau saugoti ne mažiau, nei saugau savo dantų šepetėlį?

Paskaita mokytojams, ugdytojams

Kaip užsakyti? Forma žemiau

Trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimams (arba pagal pageidavimą, temos – pagal poreikį, aktualijas)

Kaip kalbėti su tėvais ir padėti vaikams gyventi skaitmeniniame pasaulyje

  • Kuo ypatinga skaitmeninė karta ir kaip su ja bendrauti?
  • Kokie argumentai padeda bendraujant su tėvais?
  • Kokie susitarimai padės pagerinti ugdymo procesą?
  • Kokiomis asmeninėmis taisyklėmis turėčiau vadovautis, jei, tarkime, moksleiviai kviečia draugauti socialiniuose tinkluose?

Paskaita mokytojams

Trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimams

Kaip kalbėti su tėvais ir padėti vaikams gyventi skaitmeniniame pasaulyje

  • Kuo ypatinga skaitmeninė karta ir kaip su ja bendrauti?
  • Kokie argumentai padeda bendraujant su tėvais?
  • Kokie susitarimai padės pagerinti ugdymo procesą?
  • Kokiomis asmeninėmis taisyklėmis turėčiau vadovautis, jei, tarkime, moksleiviai kviečia draugauti socialiniuose tinkluose?

IT SPECIALISTO KONSULTACIJA

Pagalba IT klausimais: interneto turinio filtrai, tėvų kontrolės galimybės

Įrenginiai, kuriais naudojatės, tikrai gali tarnauti jums ir saugiai tenkinti šeimos mokymosi, planavimo, pramogavimo bei kitus poreikius.

  • Nujaučiate, kad jūsų naudojami įrenginiai nėra apsaugoti?
  • Nerimaujate, kad jūsų vaikus gali pasiekti netinkama ar žalinga informacija?
  • Norėtumėte kontroliuoti internetu siūlomą turinį?
  • O gal paprasčiausiai norite sukurti automatizuotas naudojimosi internetu taisykles (pavyzdžiui, apriboti naudojimosi internetu laiką, susikurti nepageidaujamų svetainių sąrašą ir t. t.) skirtingiems įrenginiams arba jų vartotojams?

Kreipkitės dėl nuotolinės konsultacijos su mūsų IT specialistu ir pritaikykite savo įrenginius bei internetą savo poreikiams.

Užpildykite žemiau esančią formą.