Mokymai

Mes vedame mokymus

Viena iš „Skaitmeninės etikos centro“ veiklų yra mokymai, kurių tikslas – visos visuomenės, o ypač vaikų ir jaunimo, gerovė skaitmeniniame pasaulyje.

SEC mokymuose plačiau sužinosite, kada ir kaip spręsti skaitmeninio pasaulio iššūkius ir iš suaugusiųjų, ir iš vaikų perspektyvos.

Organizacijoms skirtos paskaitos – apie įgūdžius, lemiančius asmeninį produktyvumą, apie informacinių ir komunikacinių technologijų (ICT) sektoriaus socialinę atsakomybę ir tvarumą bei vaikus auginantiems darbuotojams – apie šeimų skaitmeninę gerovę.

Paskaita tėvams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 30 min. klausimai

Kaip išGYVENTI tarp ekranų?

  • Kaip bendrauti su skaitmenine karta?
  • Ką apie jos savijautą sako pasaulio mokslininkai?
  • Kaip „įveikti“ technologijų kompanijų manipuliavimą?
  • Kaip atpažinti skaitmeninę priklausomybę?
  • Apie kokias skaitmenines grėsmes šįvakar būtina pasikalbėti su vaikais ir kaip tai padaryti?

Paskaita tėvams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 30 min. klausimai

Kaip išGYVENTI tarp ekranų?

  • Kaip bendrauti su skaitmenine karta?
  • Ką apie jos savijautą sako pasaulio mokslininkai?
  • Kaip „įveikti“ technologijų kompanijų manipuliavimą?
  • Kaip atpažinti skaitmeninę priklausomybę?
  • Apie kokias skaitmenines grėsmes šįvakar būtina pasikalbėti su vaikais ir kaip tai padaryti?

Paskaita vyresniems vaikams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimai

Skaitmeninis pasaulis: aš valdau = aš laimiu

  • Kaip išvengti technologijų industrijos manipuliavimo ir nedovanoti savo dėmesio?
  • Ką apie technologijų kompanijas sako joms skiriamos baudos?
  • Kodėl svarbu žinoti apie smegenų savybes, kurių valdyti negaliu?
  • Ką skaitmeniniame pasaulyje galiu valdyti ir kaip tai prisideda prie mano savijautos ir netgi mokslo rezultatų?
  • Kur padėčiau išmanųjį skalėje tarp cukraus ir narkotikų ir ar ši skalė – tinkama vieta jam?

Paskaita vyresniems vaikams

Paskaitos trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimai

Skaitmeninis pasaulis: aš valdau = aš laimiu

  • Kaip išvengti technologijų industrijos manipuliavimo ir nedovanoti savo dėmesio?
  • Ką apie technologijų kompanijas sako joms skiriamos baudos?
  • Kodėl svarbu žinoti apie smegenų savybes, kurių valdyti negaliu?
  • Ką skaitmeniniame pasaulyje galiu valdyti ir kaip tai prisideda prie mano savijautos ir netgi mokslo rezultatų?
  • Kur padėčiau išmanųjį skalėje tarp cukraus ir narkotikų ir ar ši skalė – tinkama vieta jam?

Paskaita jaunesniems vaikams

Trukmė – 35 min. + 20 min. žaidžiame situacijas

Kaip gauti „interneto vairuotojo“ pažymėjimą

  • Kaip nepatekti į „avarijas“ internete?
  • Kokios taisyklės gali padėti labiau džiaugtis ne tik technologijomis, bet ir laiku su šeimos nariais?
  • Kokius dažniausius klausimus, susijusius su technologijų naudojimu, kelia mano bendraamžiai?
  • Kas kelia didžiausią susirūpinimą tėvams ir kaip juos nuraminti?
  • Kai kalbame apie technologijas – ką turėčiau saugoti ne mažiau, nei saugau savo dantų šepetėlį?

Paskaita jaunesniems vaikams

Trukmė – 35 min. + 20 min. žaidžiame situacijas

Kaip gauti „interneto vairuotojo“ pažymėjimą

  • Kaip nepatekti į „avarijas“ internete?
  • Kokios taisyklės gali padėti labiau džiaugtis ne tik technologijomis, bet ir laiku su šeimos nariais?
  • Kokius dažniausius klausimus, susijusius su technologijų naudojimu, kelia mano bendraamžiai?
  • Kas kelia didžiausią susirūpinimą tėvams ir kaip juos nuraminti?
  • Kai kalbame apie technologijas – ką turėčiau saugoti ne mažiau, nei saugau savo dantų šepetėlį?

Paskaita mokytojams

Trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimams

Kaip kalbėti su tėvais ir padėti vaikams gyventi skaitmeniniame pasaulyje

  • Kuo ypatinga skaitmeninė karta ir kaip su ja bendrauti?
  • Kokie argumentai padeda bendraujant su tėvais?
  • Kokie susitarimai padės pagerinti ugdymo procesą?
  • Kokiomis asmeninėmis taisyklėmis turėčiau vadovautis, jei, tarkime, moksleiviai kviečia draugauti socialiniuose tinkluose?

Paskaita mokytojams

Trukmė – 1 akad. val. + 15 min. klausimams

Kaip kalbėti su tėvais ir padėti vaikams gyventi skaitmeniniame pasaulyje

  • Kuo ypatinga skaitmeninė karta ir kaip su ja bendrauti?
  • Kokie argumentai padeda bendraujant su tėvais?
  • Kokie susitarimai padės pagerinti ugdymo procesą?
  • Kokiomis asmeninėmis taisyklėmis turėčiau vadovautis, jei, tarkime, moksleiviai kviečia draugauti socialiniuose tinkluose?